Mys måndag <3

Idag har jag gjort så mkt och knappt hunnit suttit på rumpan och bara tagit det lugnt! Åkte ju till mamma för att komma bort från allt bygge! kommer hit och mamma har fått värdens ryggskått! Så satt där och kolla när de knaka i ryggen på henne! Sen hem duscha och fixa mig på 20 min och dra in till stan för ett föredrag! Om att starta företag och om att tänka nytt! Att våga chansa och massa sånt! Berättar mer imorgon för nu är jag för trött! mamma var iaf jäåtte duktig när hon höll i föredraget så det var så intressant så! hihi

Sen var jag och handla och hyrde film och köpte Ben & Jerry! hihi filmerna jag hyrde är The back-up plan, The kids are all right och I love you phillip morris!

Vi har kollat å¨the back-up plan nu nyss och fyfan va rolig den var! haha gillas och den var så mysig och bra! hihi Men nu snart blir det sängen! Imorgon kl 13.00 ska jag sitta hos frisören milla! ska bara toppa mig, men funderar på att kapa luggen men emil tycker jag ska ha lång ! hummm....

Gorillor som räddat barnen!

Fyfan! Det är ju så gulligt! gorillor/ apor de har verkligen känslor, de förstår och försöker trösta! Alltså åhååå

Kommentarer
Postat av: linnea

bara för att du är så SÖT får du en länk av mig till din blogg nu :D

2011-04-05 @ 12:09:08
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0