Min Iphone är lila och en fet sprika på baksidan!



Happy face?
NOOOOOO!!!!!!

Ajaaa Skjussade emil och bror till skolan sen drog jag till Gubbo och
hämtade sara! fast först var vi där en stund! Åt en macka och såg glad ut! hihi Sen till blge och vi åkte skogsvägen igenom! Kom fram på parkeringen, drog ur mobilen ur jackan och vipps så låg den på asfalten! Min Iphone 4a har nu en fet sprika på baksidan (tur så äre inte på skärmen) ringde till emil sen och berätta och om man kan byta skal på en iphone? hehe såå jaa det skare nog kunna göra (nu blir nog inte bror glad sssss*) hehe Emil sa att jag ska inte ha dyra telefoner för jag är så klumpig! humm.. vadå? Den fick bara en liten (stor) skarm skada? eheee

Iaf! Hittade lite fint! En kjol (shorts?), linne, ring, strumpor och en bumber (till telen så utifall jag tappar den igen så har den lite stöt skydd? hehe kan behövas!) Så får se om jag ska försöka få tag på ett nytt skal som man kan sätta dit så fixar nog emil en kompis som kan byta? eller lille bror ! Aaa sara kom hem med mer och hon var så fin så! Vi har haft det så mysigt i BLGE! Måste göras om med min lilla kusin som växt om mig för länge sen! hehe

Lock at my ring!

Ni får se bättre bilder sen! Siken tur va?

Jadu! Nudå?

Imorgon bitti tänkte jag dra och gymma på morgonen men nu kanske det blir ikea istället? hehe otur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0