Mammas Födelsedag idag!

Jaaa Idag är det min mammas födelsedag så ska ut och fira henne vid 7 tiden! Få tårta och massa gåtttigått hoppas jag!

Idag har jag hunnit gått en lång promenad i solen med Disse! vi gick efter cykel banan! Så nästan in till stan och sen tillbaka! var bra skönt ute så gick i shorts och linne! Men sen kom det massa dystra måln så suck! Men men så kan det vara? Vart inne i stan och handlat med farfar och pappa. Köpte en present till mamma! (Cassi! Köpte den från dig också så du vet!) snäll syster som jag är! Emil har åkt till blge och ska träffa en kompis så vi synes ikväller" heeh Härligt! En hel dag utan emil! Så skönt "fniss"

Igår var jag och pappa ute på en riktigt långpromenad i skogen... Disse var så klart med! Först gick vi till utsiktspunkten och sen till dammsjön! Disse lekte i vattne och var tokig som vanligt!





Vet inte vad som händer nu då? huhu Bus......

Igår kväll spelade iaf jag emil och calle supernintendo 64! FYFAN va BÄST jag är typ? hehe iaf var jag bättre än calle och emil!
så vi skrek och herrja och hade as kul! haha Det är ett riktigt spel det! Älskart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0