Kanon väder!

Nu är jag och emil hemma i våran lägenhet! Längtar tills de är klara med badrummet för det är en aning grejjer överallt!

Bil resan hem gick bra som vanligt! hunnit med mkt! Var i ludvika 11tiden så lämna sigge! Åkte upp på stan, emil köpte en t-hirt och ett linne sen åkte vi till lyviken och tvätta bilen, hem till mamma och anders och duscha och tog med alla mina grejer hem till lägenheten! Fast först vart det en till vända på stan där Emil fick med sig ett par nya skor med sig hem! snygga är dom allt! haha

På tv!
Eva och Adam 4a födelsedagar och ett fjasko! Nu skulle cassi ha vart här så vi skulle ha kunnat skratta ihop till filmen! hihi

Får se vad som händer till kvällen! kanske grilla med emma och ha mys! Några till med tror jag? haha As mysigt men vi får se vad som händer! Cassi kommer även hem ikväll så kanon bra! Mamma och anders kommer imorgon! hihi Kul! Hoppas hon köpt ett gucci skal (A)

haha vad finns bland marängerna? grrr

hahaha Emil vart så söt <3



Var väl då lite bilder på iphonen! Mästa från vansbro så japp! Glassen från när jag var i smb och käka mjukglass! hihi Mummsigt värre!

Undra om man ska ut och gå i detta fina väder? hehe


Kommentarer
Postat av: Cassi

är den ena godisen en snopp? :)

2011-04-19 @ 00:04:34
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0