Ihop plockning är inge kul

Nu börjar frysa! hehe japp så kan det vara....

Får snart gås hud på armarna.. stängt fönstrerna nu och funderar på att hoppa i en varm och skön tröja?
Låter riktigt skönt... vet inte vad jag ska göra? Ta en långpromenad så har jag rört på mig lite denna dag? neraa har ju cyklat lite och min rumpa gör SÅÅÅ ont! Stackars lilla mig...

Har plockat ihop grejjer (kläder, smink, mm) som jag ska ha med mig till inflyttningen hos pappa! hehe Ska bli mysigt att få bo hemma hos pappa och anna ett tag! Kan inte bli bättre ju? hehe Underbart. Lär väl ringa och förvana dom också? Då kan man ju ut och gå och när man har disse med sig!


Åhååå vad jag vill bada! Lär kanske ta premi'r doppet snart? Lär väl bli i vansbro det eftersom ingen här hemma vill bada med mig nu! haha Emil småbröder kan man säkert få med =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0