Home sweeeeetttt HOME!

Hemma i lilla lägenheten i Ludvika! Känns så oroligt skönt men otroligt tomt och kallt! brrr Men överlever det gör jag nog allt! hihi

Bilr4san från vansbro osjälv gick bra! Fick nita för ett rådjur precis när jag åkt utanför bomle! hehe rådjursjävlar! Men jag är snabb! hihi SNABAST I VÄRDEN FAKTIST! typ? Snäll dotter som jag är så tankade jag i bilen  till mamma eftersom jag är duktig på att slösa! Så nu har jag ställt dit mammas bil på stan och tagit min! Jävlar vilken skillnad det är att köra mammas nya och sen min? haha

Justja! Köpte jackan inne i vansbro! hehe Vet inte vad det heter! Men det är nå sorts lager så as bra pris verkligen!

Nya snygga jackan! I VITT så klart! Får se hur länge den kommer vara ren! hehe
xs men en aning stor men då får jag ju platts med ett flertar tröjor under! hehe



Undra vad som händer denna söndags kväll? Börjar bli lite hungrig! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0