Helt slutkörd!

Har städat klart nestan HELA lägenheten! Känner mig så duktig, men än är allt inte klart! All disk är kvar och så har jag tvätt nere i tvättrummet! men damsugit är det! Skulle ha behövt blöttorkat också men känns lite onödigt om massa arbetstöntar ska springa in och ut med skorna på! De börjar med renoveringen av badrummet redan på måndag eller tisdag så vill inte att det ska se förjävligt ut när det är främande folk här! hehe

Tänkte försöka hinna färga håret idag också, har ju färg hemma så bara att ta tid för det också! hehe imorgon blir det jobb, sen ska emil till kilopraktor kl 19.00 sen bär det av till vansbro och hem igen på söndag för min del! Trevligt!

Kanske ska ta mig en banan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0