God morgon!

Härlig måndag eller? vädret är ju inte det finaste iaf! suck. blev väckt an 2 karlar som knacka på dörren! hehe kl8.00 yippi! Sov ju! haha aa så de har kollat på badrummet och taggt papp över hela halen! Så ska de riva imorgon! Vi kommer nog fan se ner till grannen surgubbe! hahah fyfansen! ajaa jag ska plocka ur allt från badrummet idag och städa så det ser snyggt ut nu när främlingar kommer vara här! hehe Sen så flyttar jag ut till mor min! trevligt!

Nytt golv och allt ska in! Underbart! hihi så nu har jag ingen dusch eller handfat men toan funkar iaf! Ojojj vilken LYX! hehe de ska riva i trappan också! hehe allt för min dusch! Den har ju läkt och gjort en hel del skada runtomsig! hehe Opsi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0