Dagens!

precis kommit hem från en 17min solning! Känner mig lite bränd här och där! hehe min fes hy! nu håller jag och mamma på med mat iaf! Eller mamma pratar i telefon men jag gör iaf! Fixat med tv också så man kan kolla på dvd! Smart som jag är! hehe vi var upp och köpte en scartkabel på elgiganten! En som är 2 meter så nu jävlar räker det från dvdn till tv! Nöjd tjej som lykats med det! hihi

känns ju lite slöt att stå här vid datorn samtidigt som man lagar mat! hehe LYx!



Imorgon bitti kommer jag bli av med min mini dator i en vecka eller så? mamma lånar med sig den till usa för hon vill kunna kolla på film och så eftersom det blir ganska mkt ensmtid till usa! haha Så jag kommer att ha ipaden istället! Vilken byte för en vecka! Nöjd med mitt beslut allt ;)

Imorgon ska jag skjussa in mamma och sen möta Emma! Tänkte skrämma henne när hon sitter i frisörstolen! haha BUUU så blir stan och säkert nå fika också? Skulle kunna tro det iaf! hihi hihi mys!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0