BUUUSSSS

Hemma en sväng nu och fått några drygskåp med på vändan! haha Cassi och sandra sitter och sminkar sig och fixar! vart på stan och herrjat länge! Sen käkade jag buffe med cassi på china, mummsigt som fan! Sen drog jag, cassi och sandra till smb för att köpa glass av emma för hon är bäst på det! hehe

Cassi har inte kört bil på väldigt länge så hon körde till smb så jaa jag var typ körskolelärare åt henne! heheh Men vi överlevde ned näpp och knäppa! hehehe Bus

Nu ska jag följa med dom och fika och träffa deras kompisar sen kanske jag förljer med de ut på krogen! inte bestämt mig än men det visar sig! hihi

Kommentarer
Postat av: Cassi

men erkänn att jag var duktig ;)

2011-04-23 @ 16:04:45
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0