åHååå en dator? hehe

Nu sitter jag vid en ÄLSKAD stationär dator.. jag gillar inte bäbara! hehe  så drygt! Men det är härligt med bärbara för de kan man ju sitta överallt med? Nu sitter jag inne i mitt så kallade "rum" iaf, där jag sover hos mamma nu! Det är mer deras kontor med en säng ? hehe Satte mig här så hoppas allt funkar bara!

Emil sitter nu på tåget påväg till vansbro! Kommer sakna skrutten! Ajaa se you later!!! Först åkte vi till smb för han skulle hämta en träningsgrej som en kompis lånat och sen tillbaka till ludvika och ta tåget! Så nu sitter jag här helt själv! Eller robban är ute i garaget! som vanligt då ja! hihi

hade lite tråkigt så låg i soffan och tog kort! haha

Mamma älskar blommor/ växter!

På promenad!


Igår pratade jag med mamma i telen! Hon hade kommit fram hel men åkt på värdens ryggskått på planet så stackars mamma! Men att hon nu befinner sig i Los angeles (stavning? iaf i usa) Dom ligger 9timmar efter så! När jag skulle lägga mig var jag och snodde en kudde från mammas säng och känner att den luktar mamma så var tvungen att skicka ett sms till henne! hehe Fick ett gulligt tillbaka <3 

Funderar på vad jag ska hitta på? nått kul kanske? haha damsuga ur bilarna eller göra mat? Funderar på att höra om emma vill komma hit och äta taco typ! haha 

Ska även höra med Fillan om vilken dag vi ska iväg och simma och vara duktiga? kanske imorgon? humm... På tisdag jobbar jag i blge 06.45-typ 15.00 sen kl 19.15 ska jag på step på gymmet och skaka av rumpan med Linnea! Trevlit! hihi jaaa sen även imorgon ska jag försöka hinna med att åka till pappa för att hjälpa dom klippa lilla disse! Krullet som sagt! Aaa trevlig kväll lla what to do? 

Kommentarer
Postat av: linnea

längtar ;D

2011-04-10 @ 21:25:37
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0