Va skönt att få vara barn igen! Men nej, den tiden är över!

Sitter här och nyser och härjar! Usch.. hikar gör jag också och min hika är förjävlig! Låter så högt och jag får så ont i magen av de :O Inte bra! Bra osmart enligt min mening!

Har inge vettigt att säga, har bara allmänt tråkigt! Emil sitter och spelar nå spel på xboxet, går nog bra för han herjar och "jaa, emmis, emmis? Du måste se den där knokouten, såg du den?" är som ett barn och vill nog nästan att jag ska sitta direkt under teven så han ser att jag inte missar nått! Illa....

Idag var jag och Emma förbi och kikade på hennes lägenhet, snart så flyttar min gumms till Stan i stället för smedjebaken! Så skönt att ha henne inte alls för långt bort ;) Kommer nog bli några trevliga film kvällar här framöver ;) hihi Älsat! Är ju gå avstånd men det kommer nog alldrig häna, bilen är ju ett dreglande förslag vart man än ska! hehe

Men funderar på att byta bort den lilla röda till något nyare och frächare ;) Alltid kul att byta upp sig ;) hihi har ju haft min bil ett tag nu så kanske är dags? ;)


Visste ju att jag hade en bild på mig och Nadja! Tänkte ju lägga up en då när vi var och fika men kunde inte hitta den så nu kommer den härliga bilden ;) Kanon gammal bild, snart 3år? hahah shit så tiden går!

Kommentarer
Postat av: nadja

men herregud haha.

2010-09-22 @ 21:04:33
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0