Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? :O

Nu är Emmis proppmätt och orkar inte röra sig! Så sittandes på datorstolen kommer bli länge (= hihi Maten var as lykad och smaka mmm, så Både jag och emil vart propp mätt! Vart också mkt brocoli och paprika (A) 

Men fick inte i mig min stora portion som jag la på  (A) hehe fick iaf i mig alla grönsaker =D Så känner mig grymt duktig ;) Nu lär jag nog hoppa i duschen, eller gör jag det imorgon bitti i stället så slipper håret så åt alla håll om jag lägger mig i blött hår! humm Bra fråga Emmis....

Jag heter Emelinda Ida Åkerström men kallas för Emmis ;) Mamma valde mitt namn och pappa fick välja mellan namnet så vart ett änkelt och kort (= hehe min syster heter Cassandra Fia Åkerström! Pappas verk det där med Fia också skulle jag tro ;) haha  Intressant det där var då! wöhöö! Kanske ska berätta min korta längd och min vikt också? jadu vet vet ;)

Min körlärare kommer ihåg mig än, när jag ser han på stan så hejar han, min syster hade samma lärare och hon skulle alltid hälsa hem till mig (= Han var en riktigt rolig typ ;) Han tyckte det var så roligt att åka med mig för jag prata med mig själv och stälde frågor till mig själv så han satt ocj skrattade en hel del åt mig ;) wöhöö så rolig jag är =D

Kommentarer
Postat av: Cassi

fan det såg riktigt jävla gott ut :o kan du inte bjuda din syster på det där nån gång? ;)

2010-09-27 @ 23:11:03
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0