Storhandling!

Har sovit hela dagen! Har iaf vart vaken sen kl 15.00 så det är ju bra (= Känns som om att jag börjar bli piggare nu men inte helt... Men på bättringsväg iaf (= Sov till en 11 sen gick jag upp en sväng men märkte hur slut och trött jag var så gick och la mig igen och somnade och så vaknade jag vid 15.00 typ! Men känner mig fortfarande trött! usch usch!

Jag och Emil har iaf vart och storhandlat! Först ner till stan och gick in till mamma på hennes life butik och plocka med osss lite grejer, tvål, super gainer, havregryn och lite smått och gått! Seb vidare och handla på coop extra, vart riktig storhandling idag så nu är hela kylskåpet proppat! ojojj, så nu ska vi göra nå kött som kommer nog bli kanon gått ;) hehe Hoppas på det iaf och så ska vi göra brocoli och Emil har lovat att äta det så vi får väl se om han vågar ;) men det är ju så kanon gått iaf men brocoli och salt (A) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0