Snygg, sexig och singel, To big to fit in her!

Wöhöö känns inte det härligt ;) Överskriften kan nog tolkas fel på något sätt eller? hehe Någon aning om vart jag fått snygg, sexig och singel? joo så klart av mig då ;) hehe Jag är ju snygg sexig men inte singel! Attans, viste att ni hoppades på att jag skulle vara det men attans, inte idag ;) haha Har ju min Emil och ringen är fortrarande kvar! humm, vart kan då det komma ifrån? joo från filmen så klart! To big to fit in her..... nannaaaaa^^ Någon som sett filmen? skrattar varje gång åt den för den har ju sån rolig humor XD Tjej göra?

Hahaha den här låten "vidion" är ju en av höjdpunkterna i filmen.. sån humor XD hahahahha


En bra fråga?
Jag börjar känna mig riktigt förkyld men kan man sola ändå eller blire värre då? :S humm, undra hur jag ska göra!

På svenska heter filmen, snygg sexig och singel men den engelska titeln är sweetest thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0