Riktigt pundare! Me darling darling stay, stay whit me!

Nu blire film mys med Emil (han står i duschen för tillfället men snart iaf) för det är ju Fever Pitch! haha den har redan börjat och den är ju så söt och rolig XD Mys mys! Så blire nog att äta någon mockaruta om man orkar ;) hihi

 

Har precis rakat av Emil allt hår så nu är han kort hårig, 3mm om man ska vara exakt! Välldigt kort! haha Hade roligt under tiden för först gjorde vi en tuppkam sen så drog ettrakt igenom det så det vart 2 tunna strengar som var as långt XD haha Massa skratt! Ser nog roligt ut när jag rakar av han håret för han står på golvet och jag på toalettlocket för att nå upp! haha man lär ta till alla knep som går när man är kort ;) han såg iaf riktigt rolig ut, synd så fick jag inte lägga upp nå bilder på han under hans snygga förvandlingar ;)

 

Det kliar i min näsa och när jag rakade han så höll jag på att dö av kliataker i näsan! Jävla småhår!


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Sv: ja men det är ju så reinfelt vill ha det inte de rödgröna :P han gör ju de rika rikare å de fattiga fattigare, om reinfelt ska styra igen kommer hundratusentals fler bli utan jobb och utan stämplingsdagar för han gör det tuffare för dom. :P Usch politik är så svårt ^^,

2010-09-12 @ 23:08:07
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) har haft fullt upp i helgen med jobb och fest :P så kikar in nu och önskar dig en toppendag :)

2010-09-13 @ 08:18:30
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0