PÅ väg!

Nu sitter jag här! var klar men så kom emil på.. Fan måste gå p åtoa så där sitter han och trycker nu? Intressant va? usch usch FOBI!

Var ju meningen att jag och Emil skulle ha åkt till Falun idag för att fira Fillan och käka ute och mysa men det vart ändrade planer för min del! Kännde att jag verkligen inte har råd med det just nu... Får ju lön den 15 september och så fyller jag ju år den 13 så får ju pengar då! SÅ får krama om Fillan och be så mkt om ursäkt :( <3 Vi får äta ute någon annan gång <3

Nu är vi snart på väg till Vansbro för att umgås med Emils familj så det ska bli trevligt! Var så länge sen! Så jag sitter helt påklädd (tog av mig jackan för det vart för varmt) men annars helt klar!


Mitt hår är så "fluffigt" när jag inte använder plattången! haha Ajaa bra med volym iaf ;) den fryslort som jag är så börjar det bli dags att använda "äkta" uggsen! haha så varma och mysiga! Kanske ska ha ett par nya detta år med? Har ju öpt ett par nya varje år (A) hehe Eller? nee jag klarar mig med dom 2 jag har XD mmmm och så ska jag använda min röda skjorta för första gången som jag köpte för några vecor sen ;) Dags att ta av prislappen då! Har ett antal oanvända tröjor i garderoben som har kvar prislapparna! Humm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0