only one day!

Just nu så haf jag och emil bakat mocka rutor ;) Eller jag har bakat, emil hjälpte till med glasyren! Gick kanon bra och den ser jävligt god ut ;) Men kommer inte orka någon idag för har ätit så mkt smet så jag är helt slut :O ojojjj..... Men smet är ju så mkt godare än själva kakan som blir (A) Bara jag som tycker så? :O När jag gör mockarutor så tänker jag jämt på min farmor! Hon har alltid gjort sånt och det var hon som lärde mig att göra det XD hihi

eftersom vi inte kom överäns om vad vi skulle ha på så valde vi ett varsit och gjorde på varsin halva ;) Emil ville ha strössel och jag ville ha cocos (A) hehe så snyggt det vart men emils sida vart mkt snyggare för den är mer färgglad och ser godare ut men jag vet att min sida är godast ;) haha



Vart lite FÖR mkt glasyr!Trodde inte det skulle bli så mkt men mkt det vart det så det börja rinna över kanten på den djupa plåten XD haha så lykat ;) Hoppas de smakar mumms iaf!

Tänk er..... Sorjligt nog.. Det här är min sista dag som 18åring! Kommer aldrig mer vara 18 igen, bara äldre och äldre.... vill inte bli äldre nU! haha STOPA TIDEN FÖFANKEN!




Snart blire att åka till pappa och Anna!
De ska fira mig idag så ikväll blir det paket, tårta och mat ;) Mumms så gått det kommer bli! Imorgon så får jag hoppas att bli vaknad av emil med frukost på sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0