Ny tung percing och en elvisp ;)

Idag så köpte jag mig en ny bling bling kula till tungan (hade en tråkig) nu eftersom jag svalde kulan i förrgår!Så var tvungen att köpa mig en ny idag när jag ändå var på stan ;) hijhi Och så var jag och köpte mig en elvisp så nu kan jag baka bullar =D Har dok inte tid imorgon som jag hade planerat eftersom det vart jobb hela dagen ;) men jag är glad ändå för det är så grymt kul att jobba :O Skulle få fnatt eller bli helt psykiskt störd av att vara hemma hela dagarna! Förstår inte jhur folk klarar av att vara hemma :O hehe Knas jag eller?

Bjuder på en ny tagen bild på mig nu när jag sitter här osminkad och klar för att hoppa i sängen

Blekis som jag är! hehe Ajaa äkta svenna är jag iaf ;) Det ända är väl att jag inte är blåögd... Jag har nämligen grön/gula ögon (= hehe

Kommentarer
Postat av: Cassi

wöhö försök att inte svälja den där nu emmis ;) haahha

2010-09-02 @ 08:53:56
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Cassi

ja försöka är ju alltid bra hörru ;)

men tack för igår, super trevligt :) borde göras ofatare!

2010-09-02 @ 09:08:35
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0