No party tonight!

Ikväll blire inge pary! Har en syster som tjatar på att jag ska hänga med ut men har ingen lust eller ork att följa med XD haha Sparar mig till nästa helg då jag ska dra med mig kompisarna på china och ha en trevlig kväll och sen förfest hos mig och efter det blire SOLO! hehe Vännerna vet inte om det än men ajaa det löser sig ;) Eller vissa vet ju om det XD Har inte festat sen jag gjorde min värstaste och hämskaste fylla i hela mitt liv i vansbro.. var det värsta jag vart med om! haha Ajaa lugnt blire iaf lite vin men inte mkt! haha Vill inte göra om det igen som jag gjorde i vansbro XD Var treligt men vart på tok för mkt för mig XD Nästa gång jag ska ut med emils kusin och hennes man och deras kompisar så ska jag inte dricka så mkt! Kommer inte äns ihåg att jag var inne på flottan.. pinsamt som fan! kommer inte ihåg nått från kl 11 tills emil fick väck på mig kl 05.00 då jag hoppa in i duschen och sov där ett tag tills emil tvinga upp mig! Det var så hämskt!

usch usch, nog snackat om äkliga saker! haha Sitter och lyssnar på bumpy ride ;) wöhööö!


Nu äre bara imorgon (söndag) kvar sen är jag 19år på Måndag ;) wöhööö! Hoppas jag får ALLT som jag önskar mig XD humm, vad har jag önskat mig? Jag har ju allt! haha
Neråå.... Men vissa kompisar tycker det är så sjukt svårt att handla till mig för jag har allt, men finns mkt jag inte har! ;) Jag som älskar allt! kanske ska önska mig ett stryckgärn? har ju inge så en arbetskamrat tyckte jag var konstig som inte ägde ett (A) Äger ju en stryckbräda.. hehe alltid nått men den har aldrig blivit använd! Kan bero på att det inte finns nå strykjärn "/ humm.... haha Ajaa jag älskar prylar med snygg design och stilrena! Fast det jag älskar mäst är ju en fet garderob fast det jhar jag redan så lär slänga en hel del kläder för att få platts med allt det nya!

Nu lär jag hjälpa emil med matten innan han aggrar sönder! Eller vi båda ska börja nu för han kan ju inte börja själv XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0