My nose is bleeding!!!! noweeeee

Har precis kommit hem! Vart ett 8a timmars pass på Åhléns idag! haha Direkt efter att jag hade skrivit förra inlägget och skulle hoppa in i duschen och ta en så LÅÅNNNGGG dusch så ringde chefen och hörde ifall jag skulle kunna jobba för en hade blivit sjuk på jobbets å vart en snabb duschning och snabba på sig som fan så började kl 11.00-19.05 idag ;) När jag slutade så mötte Emil upp mig och så gick vi och käka på subway, var riktigt gått! Men attans så börja jag blöda näsblod så var tvungen att gå in på toan där och försöka få stopp på det! Så drygt! Varför ska jag blöda så mkt näsblod? Har säkert högt blodtryck nu eller nått lär höra med mamma så får hon ta blod trycket på mig imorgon!

Lunchdejten med mamma, Milla och Birgita var as mysigt (A) hihi Massa snack och fyfan va jag längtar tills nästa söndag så vi går på Åhlands krysningen ;) wieeee va mys mys, blir en vild kväll med bara tjejer and no boyfriend ;) hahah Mys med flikorna mina <3 Imorgon så blire nog att åka till Milla på hennes salong och köpa med mig silver shampoo (= Kan alltid vara behövligt när man är blond ;) Blir nog att sitta och vara social och kanske om milla har tid så ska jag höra ifall hon kan klippa min lugg kortare för den har blivit så lång :O Växer som ogräs! haha


Ända sen jag var liten så har jag blödit så jävla mkt näsblod, var ju menngen att jag skulle bräna i näsan så jag inte kunde blöda nå mer för jag gjorde av med så mkt blod på grund av näsblod! Mysigt! hahah Tog as mkt prover för de viste ju inte varför jag var så känslig om det! Usch..... Äkligt! haha


I´m a vampyre! (om man kollar på mina tänder så sere ut som det och med min blekhet!) hehe sötis bild på mig och syster ;) <3


Nu ska jag lägga mig och vila så blire kanske träning i morgon med! Har ont i magen (träningsverk från idag) have a nice evening me friends ; ) <3

Kommentarer
Postat av: Cassi

åh vilken söt bild på oss ;) hhiih åh undra vart fan filmen är på oss? :s

2010-09-23 @ 20:22:14
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Cassi

ja helt borta verkar den då vara :s mysko!

2010-09-23 @ 20:27:51
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0