Me don't like it!

Ny dag, men fortfarande förkyld! huhu Idag vaknade jag av att mobilen ringde på högsta volym och svarade "Emelinda" och så vare chefen i andra örat som fråga ifall jag skulle vilja jobba idag 12.00-19.05 men jag känner mig så himmla kraslig och sne i huve så jag sa att jag ska vara hemma och vila idag. Hatar att säga nej till att jobba för jag älskar mitt jobb och alla som jobbar där! De är så goa hela högen!

Är förkyld, örorn har lock och så guppar det (känns det som"/ ) och ögonen känns så snyrriga och näsan är helt igentäppt! Inte bra.....

Kommentarer
Postat av: Jonahagnes

Informative website! Thanks!

2011-01-28 @ 11:04:07
URL: http://jonahagnes.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0