mat mellan tänderna är så grymt jobbigt!

Precis slängt i mig lite mat, så sitter och leker med tungan för att försöka få bort det som fastnat! Hata hatar..... Har jobbat idag och det var bra kämpigt att gå upp så tidigt i morse... men I did it ;) hihi Kom i tid och så jobbat järnet mellan 08.00-15.00 helt slut efter det ;) Ont i huve hade jag också! hehe...

Imorgon så ska jag upp till sjukhuset här i Ludvika för farmor vart skickad hit idag efter typ 4a veckor? i falun är hon äntligen på hemma plan (= Så ska upp till henne och träffa henne, lämna lite grejer från farfar och så ska jag höra ifall det är nå annt som hon behöver ha (= Eller pappa sa att jag skulle prata med någon sjuksyster som har koll om det är något som hon saknar XD hihi När jag har vart hemma så har jag legt med photoshop! hiihi ÄNTLIGEN har jag fotoshop! hihi lovly! gjorde en ny enkel header! Tycker det är roligt med lite varation än vissa som har lika i alla evigheter! hehe trökisar! Leka livet...


Imorgon blire att träffa Emma också ;) SÅ länge sen! hihi Sen fest på LÖRDaG! wöhööö Fick ju en vinflaska nu när jag fylde ;) Hoppas det smakar bra!


De som dricker för att bli fulla!Det är riktigt fjortis/ töntar som försöker bevisa att de är cola... När man är på fest, dricker det man tycker om och så ser man någon -Åhh fyfan va äkligt, lär klunka det så det tar slut! Hallå? Man dricker väl det som man tycker är gått? Varför ska man dricka nått för att det är äkligt? Eller justja dom dricker det för att bli fulla och tror att de är cooolllla! Under de år som jag har drukigt så har jag alltid hållt mig till smirnoff, klarar inte av att dricka annat cider för det smakar skit! Vin kan jag dricka och champang.. farligt när det är för gått! Usch.. Blir en lugn lördag med lite dricka ;)


Kommentarer
Postat av: nadja

vitt vin är såååå gott :)

2010-09-17 @ 10:23:44
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0