Marknad i kylan! Förkylningen vart inte bättre...

Hejsan! Har inte hunnit med eller haft ork att blogga! Mår kanon fint men är så pass förkyld och täppt i näsan!

Natten var allt trevlig ;) haha
Vart ju som sagt en lugn kväll med några få cider! Mkt dans och fyfan va jag hatar fulla männiksor, de är så dryga.... haha Har lust att smälla på flera styckna en rak höger över näsan! Men men är ju en ängel så jag tänker bara, typ? hehe  En brud vart arg på sin pojkvän tror jag, ajaa hon vart iaf arg så hon slängde sin cider flaska i golvet så den gick sönder och både jag och emma vart nerstänkta, var helt blöt på ena sidan av mig, håret och på armen så stank som någon jävla alagare! usch, ajaa kvällen var iaf super kul och vi hade roligt ;) hihi Var grymt mkt folk ute så jaa lyckat (= Men börjar känna sig lite gammal! Bara massa 92 och fy, tänk snart äre 93er som kommer komma in... Då äre dags att hitta ett nytt party ställe ;) haha

Idag fick jag inpulsryck och ringde till syster och tvinga henne och pierre att följa med mig och emil till kopparberg och gå på marknaden där (A) De var inte så svår flörtade att få med!Åkte dit och så tog vi med oss disse men inte så smart val för vi fick nog bära henne mesta delan på marknaden! Vart godis i mängder och mat! hehe Mumms...



Kopparberg har en sån jävla stor marknad! haha Någon som vart där?

Och så smart som jag är som är en fryslort så tar jag skinjackan.. Ångra mig som fan när jag var där.. "Varför tog jag inte mina röda eller gråa vinterjacka.. buhuu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0