Må bättre på MåBättre ;) wöhööö

Nu är jag tröttis! Har precis kommit hem från mötet på MåBättre! Var ju där idag och träffade min nya personliga tränare och la upp ett nytt program, så det ska bli spännande att göra de nya sakerna ;) Blir mer axlar, rygg, ben och lite hantlar! Tidigare så har jag ju mest bara kört mage, lite rygg och lite ben (= Så nu jävlar måste jag först bara bli frisk sen så ska jag köra på ;) hihi Känner mig så duktig ;) Eftersom det är en ny tränare för mig så gick vi igenom hur jag mådde om jag var nöjd med min nuvarande vikt och så frågade hon om jag var ca 5kg undernärd? humm va ska man svara? nee det är jag inte :S haha Knas! Ska bli kul! Synd att jag inte har emma att ragga på längre på gymmet :( huhu, lär hitta på något nytt ragg jag kan dra med mig dit ;)

Nu funderar jag på att kyta ner till tvättmaskin och sätta igång med tvätthögen som baraväxer och växer! så tråkigt det är ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0