Jag vill ha en Boxer!

En hund ras som jag verkligen har fastnat för är en boxer! De är så grymt söta mer deras stora klumpiga huve! herre gud va sött! Sa till Pierre att jag vill ha en sån och att jag tycker att jag själv skulle passa med en sån hund att vara ute och gå med, till svar får jag -Det blir nog hunden som är ute och går med dig! men adrig! En hund ska vara lydig, mkt desiplin... gillar inte hundar som inte lyssnar på en. Disse "hunden som min mamma har" är så grymt lydig och jag gick på agilyti med henne förut och sånt tycker jag att hundar lär gå för de tycker det är roligt och de blir att lyssna på en ;) Jag ska ALDRIG skaffa mig en katt igen på hela mitt liv, inte en innekatt iaf tycker så grymt synd om de :( Därför jag gav min misse Tyson till farmor och farfar för där har han chans att vara ute så mkt han bara vill och katter är inge inne djur det bara är så :O Iaf enligt min mening! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0