Jag och Johanna AGGRAR sönder!


SER NI!!!!!!!  Det här är hur alla i DAlarna röstade.... 7,0% av dalarnas befolkning röstade på SD... Jag och Johanna har en djup diskution om hur fan man kan stödja deras politik! 7,0% är 7,0% på tok för mkt! Ett sånt parti ska inte stödas med ett skit och jag hoppas verkligen att inte moderaterna kommer sammarbeta med de! Låta de vara de utböldingar som de är.... Alla är lika, alla är värda lika! Shiit.... Har alltid tyckit att det är löjligt med rasism eller va fan det nu heter! Själv så röstade jag på moderaterna! Jag har släktingar som kommer från indien och från nepal! De är en av de bästa kusinerna man kan ha ;) och jag är så avis på deras färg, jag vill också vara brun....

Fattar inte vilka det är som kan rösta på deras parti, de är ju förfan med i riksdan nu (fattar inte vad det är) men dom är där iaf och det låter inte som någon bra kompination! Bra att johanna och jag kan diskutera detta ämne så man får ut det ur kroppen ;) Även om vi inte röstat på lika så har ingen av oss haft en tanke på att rösta på SD eller än välkommna de in i riksdan!

Fick bli en suddig bild på mig och Johanna! haha Love you honny and i got yor back! <3 (min engelska suger hehe )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan... hata SD!

2010-09-20 @ 19:14:35
Postat av: Nikoninan

Du har så rätt gumman ! Got your back to! ;) det gäller att sammarbeta på bästa sätt nu och vara smarta ! :)

2010-09-20 @ 19:19:08
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0