Jag har den snällsare chefen ;)

Siken jävla träningsverk jag har! Ohmygud!kommer nog fan inte änsa ta mig ur sängen imorgon och jag som ska träna imorgon bitti med! Ocshiittt.... hehe Ajaa jag får tvinga mig ;) Envis som jag är så.. Har precis kikat på en film som gick på teve, en spänande men tänker inte skriva vad den heter för jag har ingen aning om hur den stavas, hehe skulle någ stå förjävligt om jag skulle gissa! Inte gillas ;)

Fick ett sms från min chef på Åhl'ens, jag harverkligen den snällaste och gulligaste chefen som finns (A) Hihi Gillar att jobba på Åhl'ens finns alltid nått att göra och det finns alltid folk där att hjälpa, me like it! Service inriktad person som jag är vill jobba med butik och  personlig försäljning! Min chef är så snällis =D

Har försökt strecha lite men har så grymt ont i innelåren och alla kroppsdelar som går, tillomed bröste! Shiit så otränad jag känner mig! Har ju haft träningen uppe på hyllan i typ 3månader? inte bra men nu jävlar ska det bli ändring på det ;) Ska försöka dra med mig Emil till simmhallen och simma några vänder ;)

Natti natti nu =D Ska sova som en stock inatt! Kommer nog inte kunna röra mig imorgon XD hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0