Jag är för stor!

Sitter är och har börjat varva ner mig! Helt slut efter ett 8timmars pass på Åhléns! hehe Alltid trevligt så har vart full rulle hela dagen ;) Hände en rolig sak idag på jobbet XD hahahah Höll på att skratta ihäl mig och killen skämdes nog en aning XD hahah Idag delade vi nämligen ut axe kallingar (fanns bara l/xl kvar) och så sa jag,, skickar med dig ett par kallingar från axe, de är lite stora så du vet! Han bara

-Får se om jag får på mig dom, är ju ganska så står! Nej alltså inte så jag menar!
va tror ni jag menar? han, han var ju bred och så men när han sa som han gjorde lät det som om han mena att han hade för stor k*k hahahhah Han skämdes och jag skratta ihäl mig typ! hehe

Det var så sjukt kul att jag höll på att dö och han skrattade och skämdes, han är typ 25-30 nåntin där emellan! Så roligt XD Imorgon blire att träffa Emma darling och ta en fika på stan ;) Vi kommer nog antagligen hitta på nå mer ;) hehe

Emma sitter och frestar med att hon äter chips! JAG VILL OCKSÅ HA! huhu... Kanske åka oh köpa? (A) hehe Finns stor chans för det!

Min engelska suger, sitter på facebook och försöker snacka engelska med en som typ är lika dålig som mig på det, men vad ska man göra när den andra personen inte kan prata svenska? humm!


Kommentarer
Postat av: Madelene Holmström

saknad <3

2010-09-21 @ 19:52:19
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: nadja

men, hahahaha. de där gjorde min kväll

2010-09-21 @ 21:02:27
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0