Jag är en hurt bulle!

Hallo! Ny dag, eller började för ett tag sen! men iaf.. Vart riktigt hurtig idag ;) Började morgonen med ett morgon pass på gymet ;) Körde kondition i 40min och sen maskiner och hantlar (= Känner mig som en huttbulle ;) hihi Sen har jag inte hummit med nå mer, tagit det lugnt och strechat! Har märkt att man blir så sjukt stel av att gymma! Inte bra..... Nu håller jag på att tvättar för fullt så skönt att tvätten i min snygga tvättkorg börjar minska ;) haha så skönt! Undra vad jag ska göra idag då? bara tvätta och städa, känns det som nu! Men jag hittar nog på nått skojjsigt ;) hihi Nu äre bara 3dagar kvar till kryssningen ;)

Alla stora karlar som skriker sönder halsen på gymme!
Tycker de är lite pinsamma.... hur kan man vilja skrika och stöna så mkt för att lyfta vikter? Herregud! haha men man kan allt få sig en hel del roliga skratt av dom när de tar i som idioter och skriker och stönar!




Jag gillar inte sportbehe... den sitter för hårt och kan knappt få luft i den! hehe (A) Är lite fjantigt med sånt! Kan inte ha polotröja för då kan jag inte andas och får så ont i halsen.. Lika dant med skärp, kan inte ha de för länge runt midjan för då får jag så ont i magen! hehe Tror det går i släkten? pappa klarar inte av att ha slips för han kan inte andas då XD ehehe eller? XD

Kommentarer
Postat av: tina

hahah rolig du är! :D

jg gillar att ha sportbh, känns som om dom är fria juh hehe :D

2010-09-30 @ 15:22:53
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0