I got a lunch date (A)

Här sitter jag! I myskläder och är så tröttis! Har pratat med milla och vi har bestämt lunch date imorgon med mamma och Birgitta ;) hihi pssss säg inge till cassi och Emelie (A) <3 Nera! Men imorgon äre våran tur att få gå ut och käka med våra mammor ;) hehe! Har sovit som en stock inatt! Precis vad jag lovde att jag skulle göra ;) Tror inte att jag har vaknat riktigt än häller "/ Osis!




Kanske dra och träna idag efter att jag har vart med Emma ;D Skulle inte vara helt fel men det är så sjukt jobbigt att ta sig dit, att ta röven ur stolen och pallra sig dit. Hur kan det vara så ansträngande?

Kommentarer
Postat av: Cassi

äh fyfan för er ;) nejdå, men när ses vi då? :))

2010-09-22 @ 13:07:12
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0