I dag är det fredags mys <3

Nu är jag mätt på godis! hihi Tog oss en vända upp till stan för jag skulle kika på kläder och testade hur mkt som hällst men allt var för stort och såg ut som om jag hade en påse på mig :O Nej var inte alls en bra shopping dag! Så vart att köpa godis och mat (= Sen vart det en snabbstädning för Emils kompis Alex kom på besök (= Trevligt! Så vart att skjussa han till bussen (= Så snäll jag är! hehe Nu sitter jag här och ska snart kolla på nått "kan inte stava till dets å ni kommer skratta ihäl er" haha så rolig ska jag inte vara idag!


GLÖMDE min en av mina värsta fobier i förra inlägget!
Det är min äkelhet av fötter! Fötter är absolut det äkligaste och fulaste som finns på en kropp..... Usch så vidriga det är... Mina är iaf en aning söta i gämförelse till emils XD haha Dom är så fula! hatar fötter.....


Nu så ska jag och Emil hoppa i duschen och bara ha en riktigt mys kväll (= Massa godis och mys mys! Imorgon ska jag baka har jag tänkt mig (= Har ju en nyinköpt elvisp som jag inte hunnit använda än! Ska baka bullar någon dag också (= Släkten ska ju fira mig på Tisdag! Fyller på måndag men jobbar 11.00-19.05 och mamma är bortrest då och kommer hem på måndag kväll så blir att ta det på tisdag istället (= JUSTJA... Idag på stan så var vi och beställde en tårta tills på tisdag så ska hämta den 13.00 på BK (=

Bilder på mig och Älskii, lite blandat under våra snart 3år ihop <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0