happy birthday to me! 19år idag =D

Mys mys! Vaknade vid en lite efter halv 7 med frukost på sängen av min älskling (A) Massa mys på det hihi Goseplutten min <3 Brukar vanligt vis vara jag som lär sparka ur han från sängen för att han inte ska bli försenad men idag vaknade jag inte äns av att han gick upp när klockan ringde första vändan! hihi, härligt ;) Idag äre ju då min 19års dag! Humm undra vad som kommer hända idag, något skojj eller? njee jag ska jobba 11.00-19.05 sen blir käk med älsklingen och bara mysa ;) I Helgen blire party med de bästa ;)

Nu är jag 19 år! Känns ju kanon ;) haha Nu lär jag börja fixa mig till jobbet (= Börjar ju kl 11.00 och här sitter jag helt blöt och rufsig i håret! humm... dags att skynda ;)

Sen har jag svarat på alla grattis inlägg på facebook och kan säga, det tog ett tag XD haha Tack för alla underbara vänner man har <3

Kommentarer
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Grattis gullunge! <3<3

Nu är det BARA ett år kvar till systemet för dig! <3

2010-09-13 @ 10:30:09
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0