Emmis är sjukis!

Är förkyld! Jobbade 09.00-19.05 igår och hade så grymt ont i halsen hela tiden och knarka halstabletter hela dagen! Sen kom jag hem och det vart bara värre och värre, trött ont i hela kroppen och svettades som en idiot men samtidigt så frös jag.... Emil fick pyssla om mig och sen somnade jag innan kl 10, natten var hämsk för det vart inge bättre! Sen vaknade jag och svettades eller inge sånt så mådde så mkt bättre... Var rädd att jag skulle vara tvungen att sjukanmäla mig till jobbet men känner att jag har nog ork att jobba idag med 09.50-19.05... Får kämpa på! Fortfarande ont i halsen men annars mår jag bättre och har nog ingen feber eller så (= Blir allti så förvånad när jag blir sjuk för jag blir knappt aldrig det (1gg om året max) men nu så lär jag skynda.. börjar om 15min och måste borsta tenderna mina!

den 3e oktober blir det ålands båten ;) Med bästa syster, mamma och Emelie, milla och Birgitta ;) wieee fyfan så kul vi kommer ha det ;) hahah Längtar <3

Kommentarer
Postat av: Cassi

krya på dig baby! <3

2010-09-09 @ 12:12:11
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0