Dom tycker jag är dålig på att dricka, men hallå? jag njuter ju!

Emil och Emma sitter och skriker och spelar ufc, haha emil åker på stryk ;) hihi me like it!  Emma är så duktig! Idag har jag jobbat! Var as drygt och har inte haft ork att blogga nått har blivit hemskt förkyld! huhu Men nu är iaf jag på topp ;) Öppnat första cidern nu! Fast tagit en klunk? hehe Jag och Emil åkte till smb och hämta emma och så käkade vi på brandts så jävla gått (A) hihi Så nu är min mage fullis med mat!




Fina suddiga bilder får allt duga denna kväll ;) Nu så ska jag sätta mig i soffan och sociala innan vi drar ut ;) hihi Ikväll blir det dans som fan ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg har du.

Vad har du gjort idag då?:)



smekizz.blogg.se

2010-09-25 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0