2 Miffon som skriker! Var vist Emil och lille bror, attans




Sitter äntligen hemma (= Emil kom hem och hade med sig 2st kompisar :p Sen så skjussade vi iväg de till stationen och så åkte jag och emil till lyviksbärget och  handlade (= Kikade runt i butikerna som fanns där uppe (= Sen åkte vidare ner till stan för emil skulle in på mors butik och hämta med sig nå nya tabletter hem, som jag också ska ta enligt mamma XD hehe Sen nu när vi kommer hem så följde lille bror sigge med hem så nu sitter de där 2 miffona på att spelar på xboxet.. de skriker och härjar på varandra! Så kassa.. jag slår ju sönde de på det där spelet så jag får inte vara med ;)

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: så skönt =) jag sov okej sen hihi

2010-09-06 @ 17:52:14
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: nadja

sån där toaskylt har vi också :) hihi, dom är tjusiga!

2010-09-06 @ 18:36:53
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0