14september!

Nu är jag 19år och 1 dag! Men idag äre en speciell dag ;) Idag är det min namnsdag! wöhööö... Jag har inte tur nog med att min namn EMelinfa finns med men mitt mellan namn som är Ida.... Så idag har jag namnsdag i namnet Ida ;) haha coolt! hihi Först fyller man år den 13september sen dagen efter har man namnsdag! hehe More many fore me! Sovit som en stock inatt så skönt! Idag blire storstädning i hela lägenheten och sen hämta tårtan som jag har beställt på BK idag kl 13.00 så lär fixa mig så jag kan vistas på stan (= hihi Trevligt ;) Idag har även Emils lilla syster namnsdag! IDA


Nu ska jag nog tvätta ansiktet! måste alltid göras. morgon och kväll ;) Just nu använder jag mig utav clinicserien (stavning? inte en aning)

Kommentarer
Postat av: Cassi

grymt fin bild på dig syster! :)

2010-09-14 @ 23:05:45
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: sara

woo :D jag har också födelsedag på min namnsdag! fast inte mitt vanliga namn heller, utan mitt mellannamn, olivia :D

2010-09-15 @ 08:02:54
URL: http://ssarasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0