12dagar kvar! wieee

Nu är det 1a september och om 12 dagar (den 13 september) så fyller jag 19 år =D wieee! Jag vill fylla tills jag blir 20 sen vill inte jag bli äldre! Vill frysa tiden och bara leva! hihi så inte långt kvar och har ingen aning om vad jag ska önska mig! Humm.... En platt teve kanske? ;) Skulle stå snyggt på nya teve bänken! hehe Ajaa blir väl pengar och så får jag köpa vad jag vill i stället! Men har kommit på vad jag önskar mig av mina 3 systrar (cassi, milla och Emelie) av dom önskar jag mig hårvårds produkter från Millas salong (A) hehe kanon bra present jU! hihi Sen så önskar jag mig inte nå mer specielt vad jag vet än :P lär komma på nå mer bra ;)

Imorgon blire att tråäffa Emma på stan och kika runt på stan och sen käka på china ;) Var så länge sen så vi lär göra det <3 hihi Kanon!




Kommentarer
Postat av: tina

vilka fina bilder :)

2010-09-01 @ 12:26:43
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
Postat av: Madde

saknar er med :( ..

2010-09-01 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0