You must always believe it!

Hunnit med en hel del nu på kvällskqisten ;) Vart ju mat hos pappa och Anna, alltid lika gått =D Vart mkt prat med Anna och jag har verkligen beslutsångest... Det eller det? satsa på det eller göra nå annat? Shiit va jobbigt det är ibland när man ska ta vuxna beslut! gud så skönt att få vara 4år igen! Den perfekta åldern? Vi pratade om rökning och hur jävla äkligt det är med folk som röker och snusar.... Usch och fy.. hehe Jag gillar inget av det och skulle aldrig komma på tanken att börja... Jag tycker att jag har haft sån tur! Hur många äre som har växt upp med både mor och far som aldrig har rökt? inte många, glad att jag har växt upp i en rökfri miljö! Tål inte röklugt vissa gånger och man kan ju knappt andas.. blääää!

När jag och Emil kom dit så såg vi lilla missen vår som satt uppe på vändplan hos farmor och farfar! Vi ropa och så gick vi upp till han och gosa! Han är värdens goaste katt, Min lilla Tyson! Jag ångrar absolut inte att jag gav bort min och Emils misse! Han mår så tusen gånger bättre! Vad jag tycker iaf... En katt ska inte sitta inne en katt ska få vara ute! Det var därför jag inte ville ha kvar han, jag ille att han skulle komma till ett bra ställe som tar hand om han och som han får vara ute så mkt det bara går! Så härligt att ha han nära iaf för när längtan är för stor så äre bara att hälsa på den lille krabaten =D




Sen vart det att fara rakt ut till våghalsen och hällsa på mamma och anders och få lite bra råd av mamma vad hon tycker att jag ska göra! humm.. Men vart inte så mkt snack om det hon hade ju en venninna hemma så :P varta tt sitta där och tjola och sen fick jag ett sms från små flickor (haha en kompis till migs lilla syster) så min lill tjej! Fråga om jag kunde skussa de och självklart gör jag ju det! Dom är ju så små, känner mig så stor :( huhu


Det är mkt som händer nu! Runtomkring mig, i min ålder runt om mig, många skaffar ban andra stiker utomlands och pluggar eller jobbar! Vissa bara försvinner ifrån en! Jag är 19år! Jag har hela livet framför mig, vart ska jag börja? Sattsa på drömjobbet som plastik kirurg (jaa det är mitt absoluta drömjobb) Har redan 2? kompisar som har barn som är över 1år, en jag "känner" fick barn för någon dag sen och sen vet jag ett par som ska få! Alltså alla jag bara verkligen ÖNSKAR alla lycka till! Shiit allt går så fort, snart kommer jag sitta som en gammal 70? 80? åring med mina barnbarn i knä och gosa.. shiit Jag är 19år, min mamma fick sitt första barn som 22-23år? inte säker! Så i en princip så har jag 3-4år på mig att leva livet ut, resa se mig om. Jag tycker att mina föräldrar har vart i den perfekta åldern, jag vill inte vara för gammal och inte för ung... Men skulle jag råka av misstag så skulle jag absolut inte kunna göra abort! Så japp! Jag har alltid den här känningen på mig "det går alltid att lösa, pengar går alltid att lösa, man kan lösa allt bara man tror på det!"

Undra hur många som kommer orka läsa igenom det? haha vart grymt långt men kände bara för att skriva ner mina tankar ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0