7dagar kvar, snart 6!

Nu är Emil hemma, vi har vart och handlat så nu blire matlagning! Köpte även med mig Ben&Jerry! mmm Men ska först äta mat innan jag öppnar det! Duktiga jag som sagt ;) hihi Vart en riktigt snabb handling... Såg en as grym nummer plåt på en bil! haha Var verkligen min smile på den (XD) hihi i´m in love!


Nu äre simpson på teve ;) det är verkligen ett roande program! Sen efter det så äre american pie naked mile ;) hihi Då blire skratt med ben&jerry!

Om prick i vecka (7dagarm nästa tisdag) så äre min älskling 18års dag! Han börjar bli stor nu ;) haha Under samma dag så firar vi även 3år ihop! <3 Tiden går så grymt fort! <3


(hahaha mina ben ser ju lite skeva ut! Går nog på nå konstigt sätt! Typ har jag träningsverk där eller? hihi )

Kommentarer
Postat av: Cassi

men emmis det var ju då du hade skitit på dig ? :o

2010-10-13 @ 01:04:57
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg



Hej :) Har varit dålig på att kolla in bloglovin på senaste tiden men nu är jag tillbaka :D Hoppas att allt är bra med dig och att du sover gott ;)



Sen är det så att jag är med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt.

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



ha det bäst kram

2010-10-13 @ 01:13:49
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0