Somna vid 20.00? Skulle inte vara dåligt ;)

Hejsan (= Har mer eller mindre precis kommit hem från ett 9e timmars pass på shell och det är verkligen kul och intressant att lära sig nya saker men kan absolut inte påpeka att jag gör snygga mjukglassar! hahah Men jag kommer väl också att lära mig det (A) Så dagen har gått bra! hihi Men imorgon blire SOVMORGON HELA DAGEN! hihi Gick ju upp 04.30 imorse så jag kommer vara skapligt trött nu snart! Ta en powernapp kanske?

Har inge mer att berätta! Har ju bara jobbat så har jag ju en hel del av dygnet kvar ;) hihi Kanske hittar på nått? Nu när jag kom hem så kom jag hem till nästan klar mat så det var ju as gått så ett STORT + till min Emil <3 hahah

Jag älskar min mamma och älskar min syster <3 hihi Älskar hela min familj och jag har absolut de 4a BÄSTA föräldrarna som går att ha! Underbara hela högen <3 Även mina alla bröder är ju också så klart bäst ;)

Min mamma heter Susanne
Min pappa heter Micke
Min syster heter Cassandra
Min extra mamma heter Anna
Min extra pappa heter Anders
Min extra bror heter Tom
Min extra bror heter Sigge
Min extra bror heter Robert
Min extra bror heter Calle

Min familj är stor men den är kanon! haha
Låter konstigt men jag är så GLAd av att min mamma och pappa valde olika vägar för jag har fått så mkt mer! Extra av allt lixom, kan det bli bättre? ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0