Snowbord utan hjälm? Är jag järndöd eller?

Gammal bild, typ snart 2år? känns som om det var nyss!

Therese till vänster och jag i mörka flätor till höger ;)

Nånting som jag saknar med Vintern det är ju att få åka bräda! Fort som fan ska det gå och snön ska yra runt om en! Shiit vilken kännsla! i mina snygga rutiga byxor och min nya snygga jacka till (inte den på bilden, hade haft sönder en så låna systers) Kom till saken! hehe Många tycker ju att jag är lite "galen" att jag åker utan hjälm och kör fort! Vet att jag igentligen är korkad för om det väl skulle bli en rejäl vurpa så skulle det nog inte gå så bra, i vissa fal kan det gå riktigt illa.... Men kan det bero på? Att jag känner mig väldigt självsäker på att åka? Jag har lixom stått på skidor från 2års ålder, kunde åka lift själv när jag var 3år Inte illa? Mina föräldrar tycker nog antagligen att jag bör använda hjälm men vete fan hur jag ska göra! Ger kanske mer energi att veta att det man gör är lite farligt? Lika som att hoppa fallskärm som jag gjorde för snart 2 månader sen.. att veta om att det kan bli riktigt farligt om det inte går som planerat! Men hur skön är inte den kännslan? Att slänga sig ut i ett ovetande och bara känna... ÅÅ jag längtar tills jag får susa ner i backarna men vart fan har min skidkompis Therese tagit vägen? joo hon har flyttat så hoppas att hon kommer hem någon vända i vinter så vi har tid att åka någon gång ;) hihi Jag är nog lite galen men jag gillar att åka fort, gillar att riskera! Men herregud, har inte gjort en vurpa på? jadu för 100år sen känns det som? Förra vintern vare första gången som jag och Emil åkte ihop! Han vart allt riktigt impad på hur jag åkte.. Han trodde nog att jag var en sån där brud som åker bräda enbart för att det ser "tuffare" ut än att åka skidor.. hehe men där trodde han helt fel ;) Jag bara älskaratt åka bräda och jag är så sjukt bra på det =D

Vill ni veta en rolig sak? Emil somna nu i sängen och kommer nog sova som en stock tills imorgon bitti! Jahapp vad ska jag hitta på?

Undra ifall man ska krypa ner i sängen brevid emil och sova? klockan är ju fan över 1 på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0