Ser ut som en mupp med hörlurar :O

Försöker packa och fixa så mkt som möjligt innan imorgon! Blir att gå upp kl 8? så har jag gått om tid eller om jag kanske lär gå upp kl 7? humm, ska iaf vara på stationen kl 10.30 och möta upp alla ;) Emil får gå och vinka av mig! Pakningen går ej så bra! hehe Testar kläder och håller på! hehe så nu har jag på mig mina nya byxor och skor och trampar runt i! Jag har sån jävla träningsverk i benen! humm....



Har lite tråkigt och jaa, jag bara älskar dej här låten (A) Verkligen en som sätter sig som spikat i huve!

Osminkad och lyssnar på Broken string! hihi Översätter man det till svenska så blir det Trasig sträng! haha låter lite wierd!

Mina nya skor (A) SÅ mysiga... hihi Ser ut som värsta plattfotis och långfot men det är bara storlek 36! hehe Så japp! Det är stelt att hålla upp benet med jeans på även om det är jeans leggins så blire stelt! hehe Och så ser man ju skymten av de nya byxorna ;) hihi Nais! (men ser även min bag som jag försöker packa full men det blir att ta resten imorgon för nu lär jag sova) lite latis som jag är! Ska ju ducha och måste fixa mig imorgon innan vi åker så om jag packar ner allt nu så lär jag ju packa upp allt imorgon igen och sen i igen så lättare att ta det imorgon ;)


NATTI! Längtar som fan tills vi kommer sitta på bussen på väg till Stockholm! De andra som sitter där kommer vara helt slut av vårat tjabbel ;) hahaha

OBS!!!!!

i mina skor så kommer jag känna mig så kort! det är ju absolut inte en ända liten höjning på skorna (klack alltså!) så kommer känna mig så liten :O huhu.. Men vill ni veta en hemlis? (A) Jag är längre än både Emelie och milla (A) hihi Wiee så ståltis jag är! eftersom ingen trodde att jag skulle bli över 150 men vart fan 10centimeter längre! wöhöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0