See you later! ;) ALLIGATOR

Halloooooo!!!!!!
har inte hunnit ätit nått än och ska nu snart börja jobba ett lång pass på shell! 14.45-23.15! Lär nog svänga förbi vid någon mataffär innan jag åker dit och köpa nå lätt! Tur så finns det ju korv där att köpa men attans så är jag ju inte så förtjust i korv! hehe Så köper nog en god smothis shake! HIHI

På torsdag blire att åak till blge och jobba på Åhléns där ;) Så good! Blir att samåka med en kompis ;) Blir nog att ta den lilla röda dit! hihi Kommer nog bli kanon och längtar som fan! hihi Men några dagar kvar äre allt ;) Imorgon blire ju också ett pass på shell! samma tid som idag så härlig sovmorgon där med ;)

Jag har gröna ögon, Jag försöker flörta, jag lipar! (och ser almänt mongo ut!)


Funderar på att dra till smedjebacken nu och hinna in på nisses där och kika om det finns nå nya snygga grever som heminredning ;) hehe Alltid skojj! Och så måste jag hinna in och handla nå gått ;)

Ha en bra eftermiddag och kväll ;) Kommer hem sent ikväll så see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0