Såååå slut i mina muskler!

Vilka muskler? hehe Emil tycker inte att jag äger nå muskler men jag vet att de finns där någonstanns! De syns inte riktigt än men snart så kanske ;) hehe

1a Oktober idag! 3e oktober blire Åhlands resa ;) 19oktober fyller Emil 18år! Ojojj grattis plutten min <3 och även samma dag så har vi 3år! Emil vill då äta på subway, vet inte om jag går med på det! China vore godare eller någon annan mysig resturang ;)


Har vart en riktig hurt bulle idag med ;) hihi Började med att försova mig, vaknade inte äns av att Emil gick ur sängen eller att klockan ringde så helt slut var jag! Började dagen på gymmet och gick på någon sorts step maskin i 35min som jag alltid börjar med! Sen gymmade jag och så avslutade jag med en springtur på springbandet (rullbandet?) as drygt för idag kännde jag av benet mitt när jag sprang.. Så ddå blir det atomatiskt att jag tar det mkt lugnare för jag vill kunna gå imorgon! haha Den som inte vet så har jag fel i mitt högra ben....Och om jag överanstränger det eller springer överhuvetaget så känner jag av det och om jag tränar över det ändå så kommer jag knappt ur sängen eller kan knappt gå, haltar fram vissa gånger när det är som mest förjävligt! När jag var i Thailand så vare as jobbigt... Kunde inte gå knapt och var tvungen att "komma igång" innan jag kunde gå normalt så att suttit stilla någon timme på en resturang och sen gå därifrån var jobbigt! långa flygbiten dit och ett ben som helt sepat ihop gick inte alls! haha Ajaa jag klara det ;) Har ju inte vart så mkt problem nu på ett tag men ska ändå kontakta min läkare i uppsala om operationen han har planerat! Om när den kan ske och hur det kommer gå till! Jävla långt det här vart då!


Har helt slut på P-piller nu!
Åkte till ungdomsmotagningen för att fixa nya nu på morgonene men så klart vare ju stängt..... Så lär höra med min underbara vän Emma och jag kan få sno en karta av henne ;) hehe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0