Osminkad och tröttis!

Idag har jag vart helt slut i kolan! hehe Vart i Falun med Emil! Han hittade väldigt mkt snyggt ;) hihi <3 Jag var så duktig och köpte inte en sak åt mig själv! Emils svar när jag sa att jag var duktig vaa (-Du är ju inte duktig för att du inte köpt nått idag? Du köper ju saker alla dagar?) humm!!!! Jag tyckte jag var duktig iaf (A) Köpte mig ju iaf 3 tröjor igår och 2 linnen och en tröja i tisdas! hehe

Nu mot kvällningen så har jag kollat på Hide and seek!!!! SÅ BRA NÅGON SOM SETT DEN? Grymt bra film men den är bra hämsk men bra handling och så! Så den rekomenderar jag ;) Nu kollar jag på en annan film och sitter och tokar mig vid camen! Osminkade lilla jag! hehe

hahahahhahhaha ser ju lite wierd ut! men men ruffsis är jag också!

Brukar ofta sitta så här när jag sitter vid datorn! Skönt att streka ut benet ;) hihi


Undra när jag ska somna ikväll? humm! Och imorgon kommer mamma hem från en kikoff med life cheferna i sverge! Dom är på Kreta och jag ville följa! huhu Ajaa nästa gång kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0