Mys måndag med städning ;)

Kvällen vart allt lite mysig! Jag och Emil var och käka på china town och käka och hade det bra mysigt (= Jag åt chiken saty (stavning?) as gått men fick knappt i mig hälften och så sparade jag ju platts åt min banana split ;) mumms!!!! Synd bara att de hade choklad kulor istället för vanilj :O Jag inte gilla chokladglass!

Maten ser ju dock inte så mummsig ut men det smakar mumms ;) det är kykling spett i jordnötssås (A) Emils mat fick inte bli med! Han käkade oxfilé med pomfrits och beasås ;)

Mumms! Imorgon blire jobb 11.00-18.00 kanon jippy!!!!!!

Och så har jag och emil kollat på sesångstarten av chuck!!!! kanon alltså KANON!!!!!


Kommentarer
Postat av: Gjermundjuni

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-02-01 @ 09:34:10
URL: http://gjermundjuni.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0