Mys kväll efter jobbet <3

Bu har jag precis kommit hem! Efter jobbet 19.05 så vart det china town med Emil och hand mamma, pappa och farmor och så kom även mamma och Anders! Kanon trevligt! God mat och efterrätt så klart ;) Vart mkt babbel och as trevligt!

Emils födelsedag + våran 3års dag ihop <3
Så vi fick en underbar sak av Emil för'ldrar i 3års present! En hel helg i stockholm på hotel och så ska vi kolla på show (revyn - R.E.A) as mysigt ju! Ååååå va det kommer bli mysigt (A) Så ska inte boka in nå jobb den 5e november till 7e november! åååå så mysigt (A) Kommer bli underbart <3 hihi

Fick även en sen födelsedags present av emils farmor och å gud så glad jag vart (A) Ett par virkade/Stikade strumper!!! åååååå så glad jag var och de är ju så grymt snygga! Helt kär <3

Parfym paketet och grillen han fick av mig! hihi Armani code! Nais och han var så glad och jag tog rätt doft också ;) Grillen ska vi nog premiär använda imorgon kväll ;)

Jobbar imorgon med, 11.00-19.05 så kanon! hihi och på  torsdag 11.00-17.00! hihi kanon! Men fyfan vad jag längtar tills den 5e november! mmmmm<3

Min mobil cepar! Den startar inte :O cpe mobil så har satt den på laddning nu så hoppas så startar den ;) Annars blire ny mobil =D wieeee!!!!

Nu blire varm dusch med Emil och så massa mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0