Mummsig frukost i min ensamhet!

mmmm God frukost jag har framför mig (A) Mumms! hihi Emil är i skolan och då kan jag ju allt bjuda mig själv på Ben&Jerry glass som frukost (A) Får ta mig nå nyttigare sen, maka eller mat! En bra fråga....

Fick sova ut till kl 10.00 idag! Hur skönt som hällst, så blir duschen nu snart och sen bär det av till smb för att jobba eftermiddag ;) hihi kul!

Sovit som en stock och ingen ringde och väkte mig i morse så kanon! hihi (nu snart är min glass slut!)

Jag längtar tills imorgon kl 20.00 så då äre sesongspremier på Vampyre daiery! (inte en jävla aning om hur det stavas så min stavning får duga!) Någon annan än bara jag som följer den serien? Demn är så bra =D

Kommentarer
Postat av: booris :)

HAHA fin stavning på diaries :)

2010-10-18 @ 01:07:12
Postat av: Emmis

svar; haha jaa jag vet! klockren ju ;)

2010-10-18 @ 10:25:27
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0