Min mage kurrar!

Hemma och jag är vrål hungrig! hehe men ska laga mat efter att jag kollat på The legend of the seaker! (stavning? hehe ) Jag och EMil har precis vart och handlat så ikväll blir det fläsk filé och potatis gratäng med beasås ;) mmmm <3

Dagen på jobbet!Har gått bra, ganska så mkt folk och jag slutade kl 17.00 så vart en shopping runda då så kom hem med 3st tröjor (A) En "klänning", cardigan och en t-shirt!!! As trevligt ;)

Imorgon blire inge sovmorgon! hehe!!!!! Åker kvart över 9 till Falun med Emil och efter falun blire blge ;) hihi Kul kul!

Får visa kläderna sen men nu lär jag kolla på teve ;) Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter du emelinda? :) sjukt fint namn :o

heter melinda. :)

2010-10-16 @ 11:11:55
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0